La tasa d’incidencia del gripe n’Asturies na quinta selmana de 2015 asitióse en 440 casos por cada 100.000 habitantes, una cifra sensiblemente menor que la de la selmana anterior, de 514 casos por cada 100.000 habitantes. L’espardimientu sigue siendo epidémica y l’intensidá, media. Esto significa que los casos amenorgar de forma notable ya indica l’entamu de la fase descendente de la onda epidémica. Sanidá preve qu’esta fase va concluyir nel plazu de siete o ocho semana, col fin de la epidemia estacional de gripe.
La afectación menguó de manera sensible nos menores de 5 años y daqué menos nel grupu de 5 a 14 años, ente que permanez estable nel grupu percima de los 15 años.
La proporción de casos con dalgún entueyu nel momentu de la consulta y les derivaciones al hospital dende atención primaria caltener en niveles baxos. Ente los casos echar voz de, los factores de riesgu más frecuente siguen siendo l’asma y l’enfermedá cardiovascular crónica, siguíes de situaciones d’inmunodeficiencia y enfermedaes metabóliques, como la diabetes.
El gripe ye una enfermedá infeiciosa xeneralmente benigna, que s’empecipia de secute y puede suponer l’apaición de fiebre, dolores musculares, malestar xeneral, tos, dolor de cabeza, conxestión nasal, tusíes o dolor de gargüelu. Ta causada por un virus y arímase bien fácilmente, polo que ye importante siguir unes bones práctiques d’hixene.
El tratamientu más fayadizu consiste en solliviar los síntomes por aciu analxésicos y antitérmicos. Na mayor parte de los casos el gripe cúrase sola coles midíes habituales: beber abondosos líquidos y utilizar los antitérmicos y analxésicos habituales, como’l paracetamol, según los encamientos de los profesionales sanitarios, hasta recuperase. La vacunación añal a les persones mayor y vulnerable evita los entueyos de la enfermedá y previen la mortalidá por esta causa.