El Conceyu de Carreño va axudicar nos próximos díes la llicitación del suministru de material eléctrico destináu al Serviciu Municipal d’Obres.
“Esta llicitación ye un pasu más nel nuesu compromisu cola xestión eficaz y eficiente de los recursos municipales. Non cabo dulda de que se trata d’una gran meyora nel aforru del gastu corriente”, señaló Amelia Fernández, concejala de facienda.
“Utilizóse un procedimientu de contratación abiertu aplicáu a l’axudicación del contratu de suministru de material eléctrico definíu como toos aquellos materiales qu’ocupando un llugar permanente nuna área, equipu o instalación sía necesariu sustituyir por deterioru, avieyamientu, gastadura, frayatu o incorrectu funcionamientu, según aquellos productos eléctricos de calter consumible que sían fundamentales pal correctu estáu, serviciu o funcionamientu de les árees, equipos o instalaciones que los utilicen, y con destín al allumáu públicu, fuerza motriz y otros servicios ya instalaciones n’edificios públicos municipales”, esplicó la edil.
El presupuestu base de llicitación del contratu xube a la cantidá de 93.906,97 euros y 19.720,46 euros de IVA, yá que se pretende la contratación de too el material eléctrico por un plazu d’un añu, prorrogable a otru más. Na cantidá señalada, según na que finalmente presenten les empreses suministradores nes proposiciones económiques y nel importe d’axudicación, atópense incluyíos la totalidá de los gastos que al axudicatariu pueda produci-y la realización del presente contrato. Igualmente atópense incluyíos los gastos d’entrega y tresporte de los bienes del suministru hasta’l llugar conveníu col Conceyu. El preciu unitariu del material ufiertáu va llevar incluyíu’l preciu de cualquier impuestu de índole lexislativa, tales como impuestos de reciclaje.
El volume total de gastos va venir determináu polos pidíos concretos realizaos pol Conceyu de Carreño en función de les sos necesidaes mientres la vixencia del contratu.