El Consorciu pa la Xestión de Borrafes Sólides d’Asturies (Cogersa) y la Fundación Ecotic donaron güei 30.000 euros a Cáritas Asturies, dineru llográu cola recoyida solidaria de pequenos aparatos eléctricos y electrónicos empecipiada’l 10 d’ochobre en más de 200 puntos, ente locales municipales y centros educativos, de tola comunidá autónoma,
L’ayuda económica va ser destinada íntegramente a completar los equipamientos de formación en técniques de cultivu ecolóxicu de la Bioescuela de Cáritas, un proyectu de sofitu a la empleabilidá y l’integración social de persones en riesgu d’esclusión.
El director xeneral calidable Ambiental y vicepresidente de Cogersa, Manuel Gutiérrez, y el director xeneral de Ecotic, Andrés Martínez, fixeron entrega d’un talón simbólicu cola cuantía de la donación al director de Cáritas Asturies, Ignacio Alonso. L’actu tuvo llugar na see de la Bioescuela, na Casa d’Acoyida Lluz Rodríguez Casanova de Valliniello, Avilés.
La campaña Otru final ye posible desenvolver ente’l 10 d’ochobre y el 10 de noviembre, promovida por Cogersa y la Fundación Ecotic, gracies a la implicación de 41 conceyos y 63 centros educativos qu’asitiaron contenedores especialmente diseñaos pa ella. Recoyéronse 16 tonelaes de pequenos electrodomésticos (planches, cepiyos de dientes eléctricos, tostadores, teléfonos móviles, teclaos d’ordenador, tostadores, etc.) y anque l’oxetivu inicial yera donar un euru per cada kilogramu apurríu polos ciudadanos, finalmente el organizadores decidieron ampliar la cuantía total hasta los 30.000 euros mentaos.
Una iniciativa con valor social y ambiental
El director xeneral calidable Ambiental estimó la collaboración de los asturianos y la “entusiasta” participación de los conceyos y los colexos nesti proyectu “con bien bones repercusiones tantu sociales, al beneficiar a Cáritas, como ambientales”, matizó.
Manuel Gutiérrez aprovechó la ocasión pa recordar que los vieyos aparatos eléctricos y electrónicos son borrafes “con un altu potencial tóxicu y con valor material”, polo que nun tienen de depositar se xuntu al restu de la basura na bolsa negra que va al vertideru a pesar de qu’en dellos casos el so pequeñu tamañu dexar. El vicepresidente de Cogersa recordó que’l consorciu y los consistorios cunten con una amplia rede de puntos llimpios na que los ciudadanos pueden esprendese de forma correcta d’estes refugayes y facilitar asina la so reciclaje.
Esta campaña de recoyida solidaria enmárcase dientro de les acciones de la Selmana Europea de Prevención de Borrafes, que conclúi’l próximu domingu día 30. Mientres estos siete díes que dura esta selmana, coordinada per quintu añu consecutivu por Cogersa, tán entamándose en toa Asturies casi un centenar d’acciones.