La comisión delegada del Consorciu pa la Xestión de les Borrafes Sólides d’Asturies (Cogersa S.A.O), presidíu pola conseyera de Fomentu, Ordenación del Territoriu y Mediu Ambiente, Belén Fernández, aprobó güei les bases que van rexir la convocatoria pública pa la contratación de les obres d’urbanización d’escampaes y el vial d’accesu a la nueva área industrial de Vilorteo, ampliación del Centru de Tratamientu de Borrafes d’Asturies.
La obra va salir a llicitación con un presupuestu base de 5.788.562,21 euros (IVA escluyíu) y un plazu d’execución de 18 meses.
La nueva área industrial de Vilorteo va tener una superficie urbanizada de 170.000 metros, que van allugar futures instalaciones de tratamientu de borrafes en Cogersa nel marcu del Plan Estratéxicu de Borrafes del Principáu d’Asturies (PERPA) 2014-2024. Ta acutada ente la carretera municipal de Vilorteo pel norte y el regueru de La Escura -onde anguaño s’esplota’l vertideru de inertes- pel sur.
Amás de les escampaes, Cogersa licita la construcción d’un vial d’accesu que va conectar la área de Vilorteo cola actual carretera que da entrada al centru de tratamientu dende la rotonda d’El Montico. El vial de serviciu va conectar con esta carretera al altor del pueblu de Liérvado y va tener un llargor total de 1.439,18 metros, y dos carriles con un anchor total d’ocho metros.