La campaña de vixilancia en carreteres convencionales que la Dirección Xeneral de Tráficu (DGT) realizó del 9 al 15 de mayu n’Asturies tuvo como resultáu 1.267 conductores denunciaos por distintos motivos. L’escesu de velocidá, l’alcoholemia y l’usu del teléfonu móvil son los trés infracciones más comunes, según informó la DGT al traviés d’una nota de prensa.
A lo llargo de los siete díes, los axentes de Tráficu controlaron a 30.000 vehículos. La gran mayoría de los denunciaos, 966, ser por circular a una velocidá cimera a la dexada.
Otra de les infracciones más habituales foi’l non usu de la petrina de seguridá. Namá nuna selmana, 25 persones fueron denunciaes por nun llevar puestu la petrina de seguridá mientres viaxaben y una por non llevar al menor que tresportaba col so correspondiente sistema de retención infantil. Respectu al usu del cascu, 2 persones circulaben ensin faer usu d’esti dispositivu de seguridá.
Nuna selmana y namá en carreteres convencionales 27 conductores fueron denunciaos por distracciones al volante. 26 d’estes denuncies correspuende a usu de móvil mientres se conducía.
Amás, 30 conductores dieron positivu nes pruebes d’alcohol y 16 en drogues. A lo último, cinco conductores fueron sosprendíos realizando un adelantamientu antirreglamentario y otros nueve saltándose una señal de stop o dexe’l pasu.
FALTA DE CALTENIMIENTU
Per otru llau, la DGT alerta del «avieyáu parque automovilísticu» n’España y la falta de caltenimientu de los vehículos, faen que circulen por carretera coches con defectos técnicos que suponen un riesgu pa la seguridá vial.
Nuna selmana 25 conductores fueron denunciaos por circular con vehículos con importantes defectos técnicos, 6 d’ellos fueron inmovilizaos por defectos técnicos que faíen imposible siguir el viaxe. 39 conductores fueron denunciaos por escarecer o ser incorrecta la documentación relativa al vehículu, na mayoría de los casos por non tener pasada la ITV, y otros 21 por documentación relativa al conductor.