La directora xeneral de Vivienda, Ana Rivas, asistió esta mañana en Piloña al sortéu d’ocho viviendes de promoción pública p’arriendu, en que la so arreglu gastar más de 16.000 euros. A la convocatoria presentáronse 20 solicitúes, de les que fueron almitíes 15.
Los inmuebles disponen de dos y tres dormitorio, con una superficie útil que bazcuya ente los 53,85 y los 65,81 m2, y toos cunten con trasteru venceyáu. El preciu del arriendu va afacer a les circunstancies económiques de les families axudicataries.
El Gobiernu d’Asturies invirtió más de 29.600 euros na recuperación de viviendes vacíes en Piloña, dientro del plan de choque impulsáu pola Conseyería de Bienestar Social y Vivienda pa poner a disposición de los ciudadanos el mayor númberu posible de pisos con arriendos algamadizos. Rivas destacó la importancia d’esta midida del Executivu autonómicu, que dexó recuperar 792 viviendes.
Este ye’l segundu sortéu de viviendes que se realiza en Piloña. Primeramente, en 2013, sorteáronse otres 10 de promoción pública, dos d’elles allugaes nes escueles rehabilitaes en La Piñera. Nesa actuación, el Principáu invirtió más de 13.500 euros.