L’Executivu tamién aprobó un gastu de 500.000 euros pa financiar la convocatoria de subvenciones pa empreses de base tecnolóxica (en sigles, EBT). Tratar d’una llínea d’ayudes que la Conseyería d’Economía y Empléu pon a disposición al traviés del Institutu de Desenvolvimientu Económicu del Principáu d’Asturies (IDEPA) y que ta empobinada a favorecer la creación y desenvolvimientu d’empreses innovadores. L’oxetivu final ye que los proyectos d’investigación y desenvolvimientu tecnolóxicu convertir nuna realidá consolidada qu’apurra valor añedíu al texíu empresarial asturianu.
La convocatoria estrema dos fases de subvenciones, en función de cuál sía’l grau de desenvolvimientu del proyectu. Na primer fase, les ayudes van dedicar a sofitar la creación y puesta en marcha de la empresa. Los conceutos subvencionables van ser, ente otros, los gastos de constitución, los costos de personal investigador y de xerencia y el material y equipamientu n’I+D+i. Na segunda, van favorecer l’afitamientu y la crecedera comercial de les empreses. Nesti casu les subvenciones van destinase, por casu, a los costos de personal de xestión y comercial, asistencies esternes pal desenvolvimientu de la imaxe y la marca, y gastos acomuñaos a la protección y rexistru de propiedá industrial ya intelectual, ente otros.
Esta llínea d’ayudes forma parte de los compromisos asumíos colos sindicatos y la patronal nel Alcuerdu pol Empléu y el Progresu d’Asturies 2013-2015 (AEPA), suscritu’l 9 de febreru de 2013. Tamién respuende al desenvolvimientu del Plan de Ciencia, Tecnoloxía ya Innovación 2013-2017, principal marcu programáticu de la política d’innovación del Gobiernu.
Coles mesmes, alcuerden colo establecío pola Unión Europea pa executar la Estratexa 2020 y cola Estratexa pa la Especialización Intelixente n’Asturies 2014-2020 (RIS3 Asturies). El programa va ser cofinanciáu pola UE al traviés del Fondu Européu de Desenvolvimientu Rexonal (FEDER).
No que va d’añu, el IDEPA publicó 13 convocatories. Resolviéronse siete, con una inversión de 52,1 millones, a les que se concedió una subvención de 8,2 millones.