El presidente del Principáu, Javier Fernández, plantegó güei una rebaxa nun puntu del tipu marxinal aplicable a los primeres 12.450 euros de base liquidable de la tarifa autonómica vixente del Impuestu sobre la Renta de les Persones Físiques (IRPF). Los principales beneficiaos seríen los asturianos con bases imponibles inferiores a 33.007,20 euros, tramu nel que se concentren más del 88% de los declarantes.
La midida, anunciada esta mañana na segunda sesión plenaria de la Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies correspondiente al alderique d’orientación política xeneral del añu lexislativu 2014-2015, supondría la creación d’un nuevu tramu de tributación, quedando la nueva tarifa formada por ocho tramos con tipos marxinales que van del 11 al 25,5%. El xefe del Gobiernu esplicó qu’esti cambéu amonta la progresividad del tributu na midida na que amenórguense los tipos efectivos especialmente pa les rentes más baxes.
“Esto solamente sería posible nel marcu de que fuéramos capaces ente toos d’aprobar unos presupuestos”, alvirtió Fernández.