La conseyera d’Educación, Cultura y Deporte, Ana González, afirmó güei de que la nueva obra convidada del Muséu de Belles Artes d’Asturies, Pedro Ivanowitz Potemkin, embaxador de Rusia, de Juan Carreño de Miranda, va suponer un sacalliñu por que los asturianos averar a la pinacoteca. El llenzu, emprestáu nesta ocasión pol Muséu Nacional del Prau, va permanecer nel Belles Artes hasta xineru de 2015.
“Quiero estimar l’arrogancia del Muséu del Prau y la so collaboración siguida col Muséu del Belles Artes. Ye una obra emblemática del barrocu español cola que queremos homenaxar el cuartu centenariu de la nacencia de Carreño Miranda, pintor avilesín que llegó al visu de la cultura barroca española. Espero que sía un sacalliñu más por que toos los asturianos averemos al Muséu de Belles Artes a contemplar esta gran obra”, añedió González.
La so exhibición forma parte amás del programa especial d’actividaes entamáu pola pinacoteca por cuenta de la celebración del IV Centenariu de la nacencia del pintor asturianu, que se va completar a lo llargo de los últimos meses del añu cola realización de diverses programaciones educatives, la celebración d’una conferencia y l’edición del catálogu de Carreño de Miranda nel Muséu de Belles Artes d’Asturies.
El programa La obra convidada tien como misión llevar al Muséu, mientres un periodu de tres meses, obres destacaes procedentes de coleccionistes particulares o d’otres instituciones nacionales ya internacionales que contribuyan a reforzar la colección permanente.